<3

Tusen tack min vän för att du alltid finns där. Jag hade nog aldrig klarat det här utan dig iallafall inte så enkelt, du gör allt det som känns så omöjligt mycket lättare, du får mig att tro på mig själv att orka fortsätta. Jag hade aldrig haft orken att gå upp varenda morgon om det inte var för dig, du ger mig all den energi som jag behöver. Att alltid få höra dina stöttande ord som ring mig om det är något, jag kommer alltid lyssna och ge dig goda råd, jag ska göra allt för dig.. Det är faktist sånt som många säger men ärligt talat är det inte lika många som står fast vid det också. Du är min allra bästa vän, den som jag litar på till tusen och som jag vill göra mitt bästa för. Vid ett sånt här tillfälle vill jag bara säga att jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Ellen

NAAAAAAAAAAAAAW JAG ÄLSKAR DEJ DU ÄR MIN ALLRA BÄSTA VÄN OCH DET KOMMER ALLTID VARA DU OCH JAG SOM DET SNART HAR VARIT I 2 ÅR FAST ATT VI BRÅKAT LITE DÅ OCH DÅ SÅ HAR VI ALLTID KOMMIGT TILLBAKS TILL VARANDRA! JAG ÄLSKAR DEJ ELLINOR DU ÄR MIN BÄSTA VÄN GENOM ALLT !

2008-12-08 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0