35 frågor och svar

1. Vad har du i din handväska? Mobil, nycklar, läppglans, puder, penna, tuggumi och papper.
2. Har du körkort? Nej jag är 15 så det skulle vara svårt.
3. Har du moped? Nej.
4. Drömmer du? Hela tiden, varje dag.
5. Minns du dina drömmar? Oftast.
6. Röker du? Nej...
7. Spara eller slösa? Jag är en slösare.
8. Spelar du sällskapsspel? Nej, eller det händer väl men inte alls ofta.
9. Favoritspel? Det vet jag inte.
10. Spelar du datorspel? Nej.
11. Favoritsemesterställe? Thailand.
12. Drömresan skulle vara: New york, LA.
13. Har rest till: Några ställen. 
15. Semestermardröm: Att störta.
16. Vem diskar hemma hos er? Våran diskmaskin.
17. Storhandlar du? Nej, det gör mamma.
19. Är det något du är bra på? Att komma i tid.
20. Är du praktisk? Ja det är jag nog.
21. Är du teknisk? Verkligen inte.
22. Har du besökt något nöjesfält? Japp.
23. Äger du en kamera? Ja det gör jag.
24. Vilken sort? Fick den i julklapp kommer inte ihåg, haha.
25. Fotograferar du mycket? Jadå, med mobil typ varje dag men nu ska digitalkameran ta över jobbet.
26. Högtid du gillar? Julafton och nyår är ju en höjdare också.
27. Hur kör du? Hur bra som helst.
28. Har du koll på din ekonomi? Haha, nej.
29. Gillar du att betala räkningar? Nej, mamma gör det.

30. Har du vunnit pengar någon gång? Inte jag inte.
31. Spelar du / tippar något? Nej, sånt är inte riktigt min grej.
32. Favoritämne i skolan? Svenska.

33. Om du fick 10 miljoner: Skulle jag bli ännu gladare.. Men ja (a) jag vet ju hur det kommer kännas!
34. Vad önskar du? Att 2009 blir det bästa året någonsin!
35. Till sist - vad ska du göra idag? Rida 3 hästar sen så vara med Emma och Lydia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0