9 decmber = min namnsdag

Min namnsdag idag Anna Ellinor Holmberg är mitt fullständiga namn och det är Anna idag den 9 december. :)

Idag har det varit skola som vanligt, inget speciellt egentligen.. Vi fick tillbaka våra HK-prov som vi gjorde redan igår.. 13 i klassen fick IG, haha.. Oups! För övrigt har dagen varit bra tycker jag. Ikväll ska jag läsa lite SO sen ta det mest lugnt. Mamma var inte hemma nu ikväll så jag fick göra mig lite egen mat, kött, potatiskroketter, bea sås och sallad det satt fint, väldigt stolt att jag klarade det helt på egen hand, hihi.

Efter min tjejmiddag så ska nästan alla tjejerna sova över och tror det är ungefär 13 st och undrar hur vi ska få plats, även fast jag bor stort så blir detta ett litet problem, men det löser sig väl eller rättare sagt det kommer lösa sig. :)

Vi hörs senare ikväll, I promes! Puss Ellinor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0