Besviken

Blir så trött på människor som lovar och inte håller det dom sagt. Det finns vissa få jag kan lita på och dom man trodde man kunde lita på och som säger att de lovar... Jag blir så fruktansvärt arg och ledsen det finns inga borförklaringar längre. Från och med nu ska jag hålla allt för mig själv i alla fall inte berätta något för någon annan en dom riktigt riktigt få som jag litar på och alla själva vet om ni är menade.

Erica och Cecilia ni gjorde min dag iag, tack för att ni finns där och alltid förstår en och ni är några som man Kan lita på också.! För övrigt har dagen varit rätt seg och mitt HK-prov gick helt okej, hann inte riktigt klart bara!
Jag skriver senare ikväll vet inte riktigt mer vad jag ska skriva just nu så vi hörs, Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0