Det gör mig orolig.

Jag har levt med dig sen dag ett på dagis och nu vet jag att om lite mer än en termi går vi inte längre i samma klass, så som vi alltid har gjort. I 14 år har jag haft dig vid min sida, fem dagar i veckan. Det gör mig rädd och orolig att tänka att du längre inte kommer vara den som man stöter på varje dag.. Jag är alltid van att möta ditt underbara skratt varje dag och vet att du alltid finns för mig, vad det än gäller. Jag kommer att sakna dig något fruktansvärt mycket, helt sjukt mycket. Jag säger det är med gråten i halsen Erica, du är det mest underbara jag har, helt ärligt talat jag är så fruktansvärt rädd att vi ska förlora kontakten och inte mer sen.. Jag har intalat mig själv att det inte får bli så. Hoppas du förstår vad du betyder, du är min vardag. Alltid, alltid kommer du att finnas inom mig, du är en del av mig Erica. Jag älskar dig vännen.

      
Du är en självklarhet !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ihop. oroa dig inte,det kommer lösa dig. ;D

2008-12-04 @ 19:40:11
Postat av: Erica

Jag kommer snakna dig med gumman, det kommer kännas tomt utan dig. vi får verkligen inte tappa kontakten, vi får lova varandra det. du är en underbar vän Ellinor. älskar dig med<3

2008-12-04 @ 20:25:00
Postat av: Ellinor

anonym- tackar! :)

Erica- jag lovar dig hjärtat. I love you.

2008-12-05 @ 00:02:21
URL: http://ellinorholmbergss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0