Hallå!

Äntligen jullov! :D

Så himla glad över att det är lov igen. Efterlängtat !! För övrigt mår jag med än bra, allt är faktist riktigt bra just nu och det är faktist så skönt så detta lov finns det inget som kan hindra mig, haha eller jo klart som tusan!
Igår var jag och shoppa med Amelie oi täby centrum, det var trevligt. Köpte ett par as cool byxor från Zara men klantig som jag är tappade jag bort påsen påvägen hem.. :( Så typist mig verkligen! Aja. Annars köpte jag bara julklappar och ett par örhängen och lite smink till mig själv. Hemresan var otroligt lång. Bussarna hade slutat gått så vi fick ta rosdalsbanan till mörby och från mördy buss till helenelund station och sen tåg till väsby och sedan buss hem... Tog 2 timmar om inte ännu mera än så!


Idag har jag ridit, eller var med amelie i morse eftersom hon sov över hos mig. Vi åkte till stallet runt 1-2 någon gång. Red och så som vanligt, det gick bra Coolisen var väldigt fint today! :D Efter stallet åkte jag hem och fixade mig var på bio med Ellen, Cissi och Lydia vi såg Twilight så grymt bra! Jag blev hel kär, haha. Men det var verkligen så bra bland det allra bästa jag sätt faktist så jag var riktigt nöjd. Hihi. Efteråt köpte jag en jättefin klänning som jag ska ha på julafton en söt svart klänning med rosett från bik bok. Dock kanske lite för lång men det får duga! Efteråt åkte Cissi med mig hem så jag slapp gå helt själv, gullig som hon är. Sedan åkte hon taxi hem till Erik.

Twilight, grymt bra!


Men nu ska jag syssla med annat, vi hörs. Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0