"jag tvingar dig inte att läsa"

Ja min dag idag då. Efter skolan åkte jag till stallet direkt, sen så fikade jag och Malin lite, pratade lite om allt möjligt var faktist väldigt trevligt. Efter det så hängde jag bara runt, lite segt faktist.. Sen kom mamma och hämta mig någon gång runt 17.30 då åkte vi till Tiger och köpte thaimat, gillar det inte så värst men eftersom Jacob fyllde år så fick han bestämma idag. Jag åt kyckling med söt sur sås, den är den enda jag gillar. På vägen hem så pratade jag och mamma och diskutionen som vi haft ett par dagar nu kom upp igen och vi bråkade igen och det har fortfarande inte tagit slut.. Jag har bestämmt mig att denna gång ska jag inte ge vika, som jag alltid gör... Nu ska jag stå för min sak och hon ska också gå inse..
Efter maten vart det bara ännu värre, så när alla andra åkte till pappa för att fira Jacob så stannade jag hemma, jag hade fått nog kände bara att jag inte skulle orka med att sitta där och se glad och trevlig ut, så i stället satt jag här hemma.
Dom kom hem med lite god tårta till mig så jag åt det, fast mådde dock väldigt illa efteråt. Det var en väldigt fräsch och god frukttårta. Efter att jag fikat så duschade jag, sen så målade jag naglarna röda och nu sitter jag här efter att bråkat lite med min data, vi vill inte riktigt samma saker alltid, haha..
 
Erica,jag,Roxanna,Filip&Marcus.

Idol
För er som känner mig väl vet att jag älskar idol!! Hoppas verkligen jag kan få biljetterna till finalen, vore jättekul. Nu på fredag avgörs det ju om finalplatserna! Hoppas på Kevin och Robin, fast skulle inte bli besviken om Alice kom dit heller, alla tre gillar jag fast mest Robin, så söt och grymt duktigt på sjunga. Hihi. Men tror nog mest det står mellan Alice och Robin, Kevin för mig är ganska självklar har inte hängt lös en enda gång.


Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0