Lista

Nio första:
Första bästa kompis: Jessica
Första bil: ingen
Första kärleken: beror på
Första husdjur: Mimmsan
Första semester: Cypern
Första jobb: hm, Stallet
Första köpta skiva: ingen aning
Första piercing: öronen
Första konsert: vet inte

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: cider
Sista bilfärd: hem från stallet
Sista filmen du såg: OC
Sista ringda telefonsamtal: Amelie
Sista bubbelbadet; hos Amelie
Sista spelade cd: Chris Brown
Sista kyss: Någon vecka sen
Sista måltiden: Thaimat

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Ja
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Ja

Sju saker du älskar att ha på dig:
1. mjukisbyxor
2. mjukiströjor
3. smycken
4. fest kläder
5. leggins
6. snygga kläder
7. varm jacka

Sex saker du gjort idag:
1. varit i skolan
2. ätit thaimat
3. gråtit
4. sminkat mig
5. tittat på tv
6.  suttit vid datan

Fem favoritsaker:
1. mobilen
2. kläder
3. smycken
4. skor 
5. min säng

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Ellen
2. Amelie
3. Min syster
4. Roxanna

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör:
1. Åka till sydafrika
2. Gifta mig och skaffa barn

En sak du ångrar:
1. Att jag förlorat kontakten men en nära vän

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tack! Roligt att höra,puss:D

2008-12-03 @ 19:31:03
URL: http://leaveit.blogg.se/
Postat av: Roxanna

JAg älskar dig Ellinor, förlåt om jag var lite dum på msn...:)<3

2008-12-03 @ 23:00:56
URL: http://rxg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0