Lycklig, lyckligare, lyckligast

Länge sen det blev ett ordentligt inlääg, men nu kommer det ialla fall ett!

Ny frilla och allt.. Klippte mig idag och ja det vart mycket kortare! En decimeter under axlarna och innan var det ca 2-3 decimeter längre men det känns fräscht och snyggt det var ialla fall behövligt. La i lite ljusare slingor också, jag är nöjd. Efter att jag klippt mig så gick jag en vända i centrum fick med mig två söta klänningar hem, det var rea och allt så det satt fin fint, det blev ett par strumpbyxor också. Annars så vet jag inte riktigt vad som händer jag mår grymt bra och livet leker som man säger.. Haha.

I veckan vet jag inte vad som händer, NYÅR på onsdag det är det ända och det ska bli trevligt! :) Vet inte riktigt vad som händer men jag ska vara med Ellen ialla fall. Roxanna och dom vet jag inte om jag skulle vara med, aja något kul blir det ialla fall.

Det var ju julafton i onsdags och det var jättemysigt. Fick en hel del bra saker som jag är nöjd med.
Kavaj
Digitalkamera
Filmer
Presentkort
Abba singstar
Kläder
Pengar
Kommer inte riktigt på allt just nu men det var bra tycker jag. :)

Eftersom jag nu har en kamera så kan ni förvänta er mera med bilder, men dock måste mitt internett hos mamma börja funka igen sen så ska allt bli bra! Vi hörs, pusss en lycklig Ellinor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för kavaj? :)

2008-12-27 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0