Måndag

Jag hatar att ha den här känslan, när precis allting känns fel, att man gråter för minsta lilla. Just nu är jag inne i en jättejobbig period.. Mamma och jag har varit osams sen igår, jag är så trött på allt just nu. Allt känns orättvist och deppigt.

Skolan var okej idag, inget speciellt dock. Slutade klockan 15.25 åkte bussen till station köpte lussebulle till mig och Lydia på pressbyrån sen tog jag en annan buss till stallet och när jag kom dit träffade jag Anton och vi var snabba idag och red ut, det gick okej. Skönt att det är som vanligt igen mellan dig och mig. <3
Tisdag imorgon ingenting speciellt då heller, har nog håltimme andra lektionen så det är lite segt, sen ska jag plugga sedan fyller min käre bror 16år imorgon, massa grattis!!

Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0