Ny dag och nya tag

Mått så mycket bättre idag. Tack till tusen för att jag har sånna underbara vänner som stöttar och finns där.
Började skolan som vanligt 09.15 och slutade 15.25. Dagen gick väldigt fort, kändes som om jag bara varit i skolan någon timme, ja skönt var det i alla fall. Efter skolan åkte jag till stallet, hände ingenting speciellt direkt..
Sitter nu här och har nyss ätit, ska plugga lite fram till nio om en timme för då börjar Oskyldigt dömd. Någon som brukar kolla på det?! Jag tycker faktist det är jättebra, är egentligen inte så jätteförtjust i sånna filmer men den här gillar jag skarpt. Efter jag sett klart på det ska jag väl duscha och sova sen, behöver lägga mig i tid, länge sen jag fick sova ordentligen..
I helgen ska jag sova hos Amelie, tror nog det blir hela får se vad vi hittar på ingenting speciellt tror jag.. Vore skönt med en lugn slapp helg faktist, efter allt.

Har bestämmt nu att jag ska ha tjejmiddag 12 december hemma hos mamma, hoppas det blir lika roligt som jag hoppas på..

Nu måste jag plugga, vi kanske hörs senare.. Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0