!

Torsdag idag och efter morgondagen är den en grymt efterlängtad helg.. Sett fram emot den riktigt länge. Ska till Amelie imorgon efter skolan, sover sedan över där.. På lördag har jag lovat att vara med Cecilia så jag ska dit då tror jag sover över också, har inga andra planer alls. På söndag måste jag plugga en hel del, har två prov nästa vecka och det är det sista innan lovet så sen är det över! På torsdag nästa vecka, eller om en vecka med, då går vi halvdag till klockan tolv så då hade jag tänkt att börja handla lite julklappar. Har inte börjat än, det bli alltid såhär och jag blir alltid stressad.. Och ingen fantasi har jag heller så jag har aldrig en aning om vad jag ska köpa. Det blir ovanligt många att köpa till i år också, aja det får väl lösa sig.
Detta önskar jag mig i år:
Digitalkamera
Pilgrim örhängen
Guld Rolex klocka
Idol dvd
Singstar
Doftljus
Tunikor
Svarta uggs
Gant vinterjacka
Pengar
Presentkort Gina tricot, H&M och kicks
 
 
Båda är grymma!


Idag.. Som jag sa i morse är jag så himla trött hela tiden och när jag kom hem idag efter skolan och stallet och det där så skulle jag vänta på mamma som skulle komma hem med mat då gick jag och vila, jag somnade på 2 minuter och vaknar upp vid elva.. Från åtta till elva sov jag och jag fick panik för nu är jag hur pigg som helst kommer aldrig kunna somna före två och då kommer jag vara svinigt trött imorgon och dessutom grinig, kul... Hehe. Nu hade jag tänkt att sitta här ett tag sen kolla på tv i sängen och försöka somna. Puss Ellinor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0