Roxanna och Cornelia <3

Ska snart hem till Roxanna för att umgås lite med henne och Cornelia, det var rätt länge sen så det kommer bli roligt.

Dagen idag har nog varit den kallaste i mitt liv.... Så jag frös när jag var ute och red började till och med gråta så kallt var det, helt sjukt! För övrigt har väl dagen varit precis som vanligt jag red båda hästarna idag och så det gick bra. Kom hem från stallet för en timme sen ungefär och har redan hunnit äta och fixa mig, det kallar jag snabbt, ialla fall för att vara Ellinor. Jag gjorde egen mat också, pannkakor blev det:
  

Nej nu måste jag vidare ska snart ta en promenad till Roxanna, vi hörs.. Juste nu kommer jag kunna skriva mycket mer också för mamma har köpt en ny data så då kan jag skriva på den, puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0