Tjena!

Hallå där! Hann inte skriva igår eller hade rättare sagt ingen lust..

Idag var det skola fram till tolv hade halv dag idag så det var grymt skönt! Efter skolan städade jag lite här hemma sen så åkte jag till stallet och red en snabbis sen så åkte jag och mamma till coop och handlade massa mat och efterrätt och allt sådant till imorgon. Som ni kanske vet ska jag ha tjejmiddag här hemma imorgon, ska bli riktigt roligt. :) Det blir 12 stycken som kommer. Hoppas på en lyckad kväll men det blir nog inte så svårt med mitt underbara sällskap.

Imorgon kommer Ellen till min skola när jag slutat sen ska vi hem och fixa allt inför kväll, hon är bäst som ska hjälpa mig med allt men det vet ni ju redan om.. Mellan 19.00-20.00 kommer allihopa imorgon.

Föresten så hade jag SO-prov idag och det gick faktist bra, inte ofta jag tycker det men det kändes bra ialla fall. :D
Nu måste jag gå, vi hörs i helgen, hinner kanske slänga in ett inlägg när jag kommer hem från skolan imorgon men jag lovar ingenting. Sen så kan ni förväntar er lite bilder från helgen också. Puss Ellinor.
   
Världens bästa vän. Ellen Beckman mitt hjärta slå för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0