Uppdatering!

Är hos pappa nu så idag kan jag blogga.
Dagen har väl varit som vanligt, skolan var som den brukar.. Eller kanske inte riktigt till 100 hänt en hel del, allting har slittrats och börjat på nytt känns det som.. Vet inte hur jag känner, just nu känns allt så tomt. Jag är både ledsen och besviken. En ursäkt är allt jag egentligen behöver ha men för er känns det som en omöjlighet att ni inte kan förstå det.. Aja! För övrigt mår jag bra, känner mig glad inför lovet! :) Ska bli så skönt och lovet kommer bli grymt bra, satan i gatan. Haha. Idag har jag även varit barnvakt åt min lillasyster, hon är så sööt! Sa till mig idag: Ellinor jag älskar dig så mycket så jag blir trött. Hur gulligt är inte det när ens 4-åriga lillasyster säger så? Hihi.

Jag älskar dig!

I helgen  ska jag handla klart julklapparna, på fredag ska jag, Ellen och Cecilia åka och köpa det sista. I helgen ska jag även träffa lite bekant folk det blir trevligt.

Vi hörs, puss Ellinor.

Kommentarer
Postat av: Emmie

aaawhahaha vad gullig hon är ;D

2008-12-17 @ 21:58:41
URL: http://emmiewp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0