1 JANUARI 2009

Idag då, vaknade runt elva och åt jättegod frukost hos pappa. Efter att jag ätit städade jag undan lite på mitt rum och bäddade rent och allt sådant... Runt ett åkte jag till stallet och var där i evigheter kändes det som, kom hem igen runt fem tror jag.
Ellen och jag bestämde oss för att åka och äta någon god middag och mysa lite, vi åkte till tiger en thai resturang som är super god. Jag som inte gillar thai mat älskar en maträtt där som alltid går hem. Sötsur sås med kyckling och massa grönsaker och ris, det är såå gott så jag dör, haha nej nu överdriver jag något enormt men det är väldigt gott. ;) Efter att vi ätit och pratat massa så köpte vi en massa godis, efter ett tag bar det hem, Ellen pappa körde mig vägen hem snäll som man är. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0