Det blir ett kort...

Har inte tid att skriva något avancerat idag, men gör det lite kort och snabbt..

Skola som vanligt, det var okej. Denna vecka har gått väldigt fort så det är skönt, imorgon är det liksom redan torsdag. Aja vidare till dagen, efter skolan åkte jag till stallet tog hand om hästarna och det vanliga som alltid, finns inte så mycket att göra nu när man inte kan rida någon av dom.. :( Sedan träffade jag Cecilia med, hon var inte i skolan så det var tråkigt men kul att se dig ialla fall älskling. :) Jag kom hem kanske runt halv nio faktist, då åt jag på en gång var väldigt hungrig, nu har jag nyss käkat en banan.. Tänkte göra en kopp te också snart, vilket jag börjat älska på senaste tiden!
Jag har även pluggat lite, skickat lite engelska uppgifter till Sonja och så..

Föresten.... Igår kväll kollade jag på tila tequila, herregud det är verkligen helt sjukt. Fast det är roligt med, men kanske inte riktigt i min värld om man säger som så. Tjejen som blev utslagen fick verkligen ett utbrott hon hoppade på tjejen som fick stanna istället för henne, började slå henne och skrika.. Helt sjukt! Aja..

Här fick ni ialla fall ett litet inlägg, vi hörs imorgon.. Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0