Grattis storasyster!

Som ni kanske märkt så är det lite finare här i bloggen och det tackar vi Jennifer för, min otroligt snälla och gulliga vän som fixat detta åt mig, eftersom att jag inte är riktigt haj på sådant. Tack så mycket ialla fall! :)

Idag var det först skolan som alltid på måndagar och alla andra vardagar.. Det gick faktist ganska så fort idag, tack och lov. Jag och Roxanna satt och deppade för att vi ville ha sommar, eller jag var nog den som hettsade mest. Vi drömde oss bort en sommarkväll med tjejerna, haha.. Det vore inte helt fel om det var sommar nu. Sommarlov skulle inte sitta fel, herregud vad jag längtar nu! Aja vidare till dagen, efter skolan åkte jag hem. Senare på kvällen hade vi "gäster" eller om man nu kallar dom som så. Pappa, Lotta, Louise (lillasyster), farmor och farfar. Min storasyster Linnea fyller nämligen 20 år idag!! Massa grattis till världens bästa syster. Hon flytter även imorgon vilket känns väldrigt trist..

Nej nu ska jag dricka te och syssla med annat. Vi hörs imorgon, Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0