Hallå

Har inte skrivit alls i helgen men som jag sagt har jag varit på kurs med hästarna i Enköping.. Det har varit väldigt roligt och det har gått jättebra. Det var roligt att få träffa lite kompisar som man inte sätt på länge. Tråkigt nog vart det bara en natt där hade varit kul och få vara kvar ett par nätter till, men men. Ska dit imorgon igen och träna så då kommer jag tillbaka ialla fall så det blir bra.

Idag var jag faktist där också fast var bara där och kollade och det var svin kallt.... Helt hemskt! Men jag överlevde. Emmie min kompis befinner sig i norrland och det är -30 grader det kallar jag KALLT, det är helt sjukt... Kan man ens gå utanför dörren dp undrar jag? Och vad har man på sig när det är så kallt. Haha det är faktist lite kul. Får hoppas på att det blir varmare imorgon och lite sol det skulle inte vara helt fel. Jag har dom senaste dagarna suttit och dröm om att det ska bli sommar, förstå hur skönt det skulle vara om det var sommar så man kunde bada och bara sola det är helt sjukt vad jag vill ha sommar nu. Tänk sommarlov och alla sjukt roliga sommarkvällar jag mår dåligt av att tänka såhär så nu tänker vi framåt tills imorgon för det kommer bli en bra dag, träning först sen så på kvällen ska jag på bio med Erica. Det var länge sen som vi två umgicks utanför skolan, vi har varit vänner i ungefär 14 år och träffats typ varje dag. Så imorgon ska vi ialla fall ses och umgås så det blir mysigt..


Nu ska jag äta glass, vi hörs. Puss Ellinor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0