Hatar min data!!

jag hade skrivit ett jättelångt inlägg nyss, men min otroligt kära datot fick tok ryck... men nu gör jag allt kort!

Dagen har varit bra, allt har gått fort så det är skönt! På lunchen idag svullade jag och Cecilia pommes. Det satt finfint. Sen så åkte jag till stallet direkt efter skolan. Träffade Emma och Lydia min favoriter! :) Alltid så roligt med er, det är helt sjukt. Aja annars idag har det inte varit något speciellt. År super god middag idag, kycklig och pasta med någon sås, det var faktist väldigt gott! Sen så nu sitter jag och dricker te som alltid, haha.

I förrgår beställde jag en massa kläder från H&M, det satt fint. Skönt med lite nytt och fräscht.. Fast det var ju bara sommarkläder då men det passar ju perfekt nu när jag ska till Thailand. :)

Nej nu har jag inte tid mer, ska dricka te nu, jag älskar det så mysigt och gott! Vi hörs, puss Ellinor.

Kommentarer
Postat av: gabirella

sluta inte skriva!

2009-01-23 @ 01:15:40
URL: http://gabriellalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0