Mycket trevlig helg!

I fredags var det skolan som gällde först, det var inte alls så jobbigt som jag hade föreställt mig. Hade bara tre lektioner så det gick snabbt. Mamma kom och hämtade mig i skolan när jag slutade halv tre, vi åkte direkt till stallet jag red Coolman sen så åkte jag hem till pappa, jag var där hela kvällen. Eftersom jag inte är hos min pappa så ofta så försöker jag vara hemma dom få kvällarna som jag är där. Vi åt tacos som jag verkligen älskar, sen kollade vi på let's dance, dom var inte så värst bra faktist, men jag kan tänka mig hur svårt det är.. Att lära sig olika danser varje vecka och träna ungefär varenda dag..

Lördag sov jag hos Antonia, Amelie sov där också. Vi såg på film hela kvällen, åt massa godis och snackade massa strunt. Det var väldigt trevligt, länge sen som jag var med Antonia faktist så det var kul. Eftersom jag är extremt rädd för läskiga filmer så var jag rädd ungefär hela kvällen, haha.

Idag söndag har jag inte gjort så mycket. Ridit och ätit massa mat, jag är verkligen mätt.
Imorgon är det skola igen och måndag, min underbara storasyster fuller 20år imorgon så det blir att gratta henne och äta tårta, det gillas. Nej nu ska jag göra annat, vi hörs. Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0