Nyår

Nu är det verkligen dags för uppdatering, det var länge sedan det vart ett riktigt inlägg eller ialla fall ett långt och bra!

Mitt nyår vart verkligen roligt eller ialla fall till viss del, jag hade kul! Vissa fick i sig allt för mycket, men jag skötte mig exemplariskt. Duktigt flicka som jag är, haha! Nejdå men jag tyckte verkligen det var roligt, vi hamnade i solna på en fest och det var trevligt folk och det var så kul tycker jag.. Vid tolv slaget stog vi ut över vattnet och tittade på raketer och allt sånt fint som det var. Efter det spårade det totaly, vi kom hem runt 3 skulle jag tro, Cornelias mamma hämtade oss inne i stan på centralen, det var väldigt krångligt att komma dit vi skulle men allt gick bra tack och lov.
Även fast allt inte alltid går som man tänkt och vissa gör fel och allt sådant så måste man glömma och gå vidare, jag är ialla fall glad att jag fick dela mitt nyår med er, ni alla betyder så grymt mycket för mig allihop. Och jag vill tacka er för att jag fick det så roligt.

Idag är det 1 januari 2009 helt sjukt vad tiden går fort ibland, kändes som att det var sommarlov för ungefär 2 månader sedan om ens det.. Tiden rinner iväg, på senaste tiden har allt försvunnit med vinden det är nya dagar och nytt hela tiden känns det som. Det skrämmer mig liv ärligt talat. Jag ser verkligen fram emot allting som sker 2009 jag har sånna förväntningar på mig själv och allt runt om kring mig. Jag ska försöka satsa mer än 2008. 2008 för mig vart som ett sådär år, inget speciellt egentligen. Eller sommaren vart grymt bra, en av dom bästa. Jag hoppas verkligen att allt som jag har framför mig nu blir som man vill och allt lyckas. Jag ska ta mer ansvar!

I helgen åker jag till enköping och ska träna med hästarna jag blir kvar där tills söndag så en dag sover jag borta, sedan är det bara en vecka kvar tills skolan börjar, vi börjar på en fredag det känns faktist lite onödigt att gå en dag sen är det helg igen men det är skönt med lite mjukstart om man nu får kalla det så... ;)

Liter bilder skulle nog inte skada kanske, ni får några från mitt nyår och sen så ska jag lova er att det ska bli mer skrivande och mer bilder eftersom jag fått min kamera. Men här får ni några från nyår:
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0