OBS! Detta blir ett häst inlägg.....

Tränade Sture idag för Sylve. Det gick verkligen super bra, han var så klockren hur fin som helst, hoppade jättebra. Känns som han bara går bättre och bättre nu. Trotts att han är 20 i år så är han piggare än någonsin. Linnea hoppade Coolman också, det gick rätt bra. Hon har knappt ridit honom så mycket men det var bra tycker jag. Eftersom hon tar med honom till arezzo i mars så blir det inte så mycket tävling med honom i början av året, men sedan kommer vi igen!
Jag älskar att vara på rekasta, det är så mysigt och alltid roligt folk och man har alltid kul. Jag saknar det så fort jag åker där ifrån, vill bara dit igen och stanna i någon vecka. Jag älskar att vara där! :) Men snart ska jag dit igen så det blir bra..
 



Puss Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0