Tisdagen den 13 januari 2009.

Hej allihopa! Idag var det tisdag då och det innebär det att på schemat i skolan är det följande lektioner:
Gympa, SO, HK, svenska och engelska.
Det var en helt okej dag, hk var ialla fall väldigt bra! Vi hade avsultningslunch, så jag Erica, Roxanna och Emmie lagade kycklingfilé. klyftpotatis, tzatziki och sallad sen så till efterrätt blev det banasplitt.. Herregud vad mycket vi åt och efterrätten var som ett berg det blev nog lite för mycket om man säger så, men gott var det ialla fall. Sen så skulle man bjuda en lärare på lunchen och vi hade frågat tre olika men ingen av dem kunde så när vi diska och höll på att fixa allt efter vi ätit kom två av lärarna som vi bjöd, haha så dom fick smaka lite på efterrätten som vi hade gjort! Dom var ialla fall nöjda. :)

Såhär duktiga var vi.

Efter skolan idag åkte jag direkt till stallet, tog bussen dit. Träffade Antonia som är väldigt sjuk, stackarn..! Sedan var jag mest med Lydia. Jag saknar dom stunderna som du och jag var som närmast.. Det var tider det! Även fast jag fortfarande ser på dig som en riktigt bra vän så är det inte detsamma som förut, jag saknar det och jag saknar allt med dig gumman. Du vet vad du betyder och jag vet att du alltid finns där och det tackar jag för.

Imorgon är det onsdag och då ska jag till pappa och dirket efter skolan ska jag till stallet. Sen får jag se vad som händer. Nu ska jag fortsätta dricka mitt te sedan blir det TV en stund sen sover jag.. Puss Ellinor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0