YEY

Går dags kvällen spenderade jag hemma hos Cecilia. Det var ett tag sen som vi umgicks faktist.. Hon är en av dom vännerna som jag verkligen känner in och utan till, vi kan prata om allt, har alltid roligt ihop och att vi är vänner känns som en självklarhet.

Vi kollades på PS. I love you, hade faktist trott den skulle vara bättre än vad den var, visst den var bra men inte över mina förväntningar. Jag tänker alltid när jag ser sådanna filmer att vilken underbar känsla det måste vara om man är så fruktansvärt kär i varandra om man känner varandra in och utan till, att varenda gång man ser eller kommer i kontakt med personen pirrar det och man blir alldeles varm inombords... hur underbart vore inte det liksom. Aja, vidare till kvällen efter filmen låg vi och pratade om allt möjligt, sedan somnade vi. Idag vaknade vi runt tio gick upp och åt lite frukost, efter det gick vi ut till stallet och jag fick rida på Rosen det var mycket trevligt, efter åkte jag hem och red båda mina kusar och nu sitter jag här och är jättehungrig och väntar på maten.

Imorgon är det fredag och skolan börjar för min del, det är ingenting som jag ser framemot.. Detta lov har verkligen varit så skönt.. Har fått sova ut och umgåtts med världens bästa vänner och haft det bra, nu är detta sköna över. Usch! Fast ett stort plus är att det kommer helg direkt efter så lite skönt är det väl ändå.

Påtal om lov så kanske jag ska följa med Cecilia och hennes familj till Thailand över påsklovet, det vore helt grymt roligt. Fy tusan alltså..... För hennes föräldrar är det okej men nu hoppas jag bara att min kära mamma går med på detta också, fast jag har på känn att detta kommer att gå. Jag blir alldeles sprallig i hela kroppen jag bara pratar om det, jag hoppas hoppas och hoppas verkligen det går! :D

Jag och min käraste vän Cecilia.

Nu ska jag strax äta, vi hörs kanske senare. Puss Ellinor.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

ÄLSKLING! du är den bästa, hoppas verkligen att du kan följa med^^<3

2009-01-08 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0